Výrobky

Napijme se na zdraví

.

Denně by měl člověk vypít alespoň dva litry tekutiny. Do toho jsou samozřejmě zahrnuty i potraviny bohaté na vodu. Polévky, zelenina, ovoce a další produkty. Z těch si tělo zhruba vezme asi 20 % možných tekutin. Pokud budeme pít málo, tak se to rozhodně projeví na celém našem organismu. Budeme se cítit daleko více unaveni, bude nám chybět energie k nějakým běžným výkonům. Mohou se dostavit i bolesti hlavy, kloubů, ale dokonce se to může odrazit i špatnou náladou nebo se přestaneme soustředit na práci.

minerálka

Není divu, vždyť voda je naprosto důležitá pro náš organismus, tvoří 60 % dospělého člověka a to je již pěkně vysoké číslo, které když poklesne, tak se může dostavit spousty problémů. Pokles o 20 % může znamenat až smrt. Hned po ránu, když vypijeme vlažnou vodu s citrónovou šťávou, tak tím prospějeme tělu. Dokonce můžeme tím předcházet různým nepříjemnostem, jako je bolest hlavy, zácpa, obezita nebo problémy se srdíčkem. Navíc citron přispěje k odkyselení žaludku, posílí imunitu a podpoří trávení. Co víc si po ránu dopřát za vitamínovou bombu.

koktejl

.

Na žízeň se nevyplatí čekat

Pokud je horko, tak tělo se připomene samo, že má nějaký nedostatek tekutin. Ovšem velké nebezpečí přichází v zimních měsících, kdy si musíme sami naordinovat správný pitný režim a nečekat na žízeň. Nejčastější chybou totiž je, že pijeme příliš málo, pak když si to uvědomíme, tak máme snahu všechno rychle dohnat a jsme schopni do sebe nalít klidně i litr vody. To je ale přímo katastrofální pro naše ledviny. Zde bohužel nepomůže dobrý pocit, že jsme to za den zvládli, když voda proteče skrze nás bez jakéhokoliv účinku. Přísun tekutin musí být pravidelný, vyvážený a dostatečný. Skvělé jsou například přípravky pro studené nápoje, určené pro proteinovou dietu s vysokým obsahem bílkovin, které pomáhají nejen v doplnění pitného režimu, ale zároveň zpomalují trávení a tím snadněji udržují správnou redukci váhy. Sice vznikají různé mýty, ale na ty bychom měli rovnou zapomenout. Rozhodující jsou vždy výsledky a především dopad na celkový zdravotní stav.

Napijme se na zdraví
4 (80%)2
.